Deze website maakt gebruik van cookies, zowel eigen als van derden, om gebruikersinformatie te verzamelen. Door gebruik te blijven maken van deze website of door hiernaast op akkoord te drukken, geeft u aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies op Dinerbon.nl.

Akkoord

Contactformulier

Als uw vraag niet in de lijst met veelgestelde vragen staat, kunt u de vraag hier direct aan ons stellen. Wij zullen u dan zo snel mogelijk proberen van antwoord te voorzien.

Veelgestelde vragen

Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wanneer dit u is overkomen neem dan contact met ons op via info@dinerbon.nl, onder vermelding van het restaurant waar u gegeten heeft, uw rekeningnummer, en een foto van uw Dinerbon(nen). Wij zullen dan contact opnemen met het desbetreffende restaurant en de waarde van uw Dinerbon vergoeden.
Ja, u kunt uw bestelling achteraf betalen via Afterpay. AfterPay voert voor dinerbon.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij dinerbon.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 250.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.
Wij hebben voor u een overzicht met alle aangesloten restaurants gemaakt waarin onder andere geselecteerd kan worden op plaatsnaam en type keuken.
U kunt dit natuurlijk altijd op eigen gelegenheid proberen, maar er zijn geen garanties. Als u van te voren aan ons doorgeeft naar welk restaurant u zou willen gaan kunnen wij wel contact opnemen met het betreffende restaurant.

Als u per se bij een bepaald restaurant wil gaan eten, maar dat restaurant wil uw Dinerbon niet innemen, kunt u deze ook zelf verzilveren. Als u ons de bon en de rekening opstuurt krijgt u van ons 90% van de bonwaarde terug.
De dinerbon is 5 jaar geldig (met uitzondering van 365-dagen Dinerbonnen en de ADP-dinerbon).
Het is wel mogelijk om een ander afleveradres dan factuuradres te selecteren, maar het is niet mogelijk om tijdens één bestelling dinerbonnen op verschillende adressen te laten afleveren.
Wanneer u bij ons een dinerbon bestelt, komt het bedrag dat u aan ons betaalt op een speciale rekening te staan. Dat blijft zo totdat de bon is ingeleverd. Wij doen niet aan beleggen of soortgelijke dingen.
Dit is in principe aan het restaurant waar u de bon wil inleveren. Wij raden aan dit even van te voren te af te stemmen en wanneer u er niet uit komt het aan ons te melden. We nemen dan eventueel contact op met het desbetreffende restaurant.

Telefoon

Wij zijn op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur te bereiken op 085-5000666. Krijgt u ons niet te pakken? Spreek dan de voicemail in of vul het formulier op deze pagina in en we bellen of mailen u zo snel mogelijk terug.

Facebook & Twitter

Dinerbon is ook bereikbaar via Facebook en Twitter: