Deze website maakt gebruik van cookies, zowel eigen als van derden, om gebruikersinformatie te verzamelen. Door gebruik te blijven maken van deze website of door hiernaast op akkoord te drukken, geeft u aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies op Dinerbon.nl.

Akkoord
Dinerbon bestellen

Contactformulier

Als uw vraag niet in de lijst met veelgestelde vragen staat, kunt u de vraag hier direct aan ons stellen. Wij zullen u dan zo snel mogelijk proberen van antwoord te voorzien. Vermeld indien mogelijk altijd het serienummer van uw Dinerbon en/of uw ordernummer.

Veelgestelde vragen

Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wanneer dit u is overkomen neem dan contact met ons op via info@dinerbon.nl, onder vermelding van het restaurant waar u gegeten heeft, uw rekeningnummer, en een foto van uw Dinerbon(nen). Wij zullen dan contact opnemen met het desbetreffende restaurant en de waarde van uw Dinerbon vergoeden.
Ja, u kunt uw bestelling achteraf betalen via Klarna.
Wij hebben voor u een overzicht met alle aangesloten restaurants gemaakt waarin onder andere geselecteerd kan worden op plaatsnaam en type keuken.
U kunt dit natuurlijk altijd op eigen gelegenheid proberen, maar er zijn geen garanties. Als u van te voren aan ons doorgeeft naar welk restaurant u zou willen gaan kunnen wij wel contact opnemen met het betreffende restaurant.

Als u per se bij een bepaald restaurant wil gaan eten, maar dat restaurant wil uw Dinerbon niet innemen, kunt u deze ook zelf verzilveren. Als u ons de bon en de rekening opstuurt krijgt u van ons 90% van de bonwaarde terug.
De dinerbon is 5 jaar geldig (met uitzondering van 365-dagen Dinerbonnen en de ADP-dinerbon).
Het is wel mogelijk om een ander afleveradres dan factuuradres te selecteren, maar het is niet mogelijk om tijdens één bestelling dinerbonnen op verschillende adressen te laten afleveren.
Dit is in principe aan het restaurant waar u de bon wil inleveren. Wij raden aan dit even van te voren te af te stemmen en wanneer u er niet uit komt het aan ons te melden. We nemen dan eventueel contact op met het desbetreffende restaurant.
Controleer alstublieft nogmaals of uw bonnummer exact begint met 6064 3630 13. Als een van de eerste 10 cijfers anders is betreft het geen bon van ons maar van een concurrent, en kunnen we u niet verder helpen.
Wanneer u bij ons een dinerbon bestelt, komt het bedrag dat u aan ons betaalt op een speciale rekening te staan. Dat blijft zo totdat de bon is ingeleverd. Wij doen niet aan beleggen of soortgelijke dingen.

Telefoon

Wij zijn op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur te bereiken op 085 001 2829. Krijgt u ons niet te pakken? Spreek dan de voicemail in of vul het formulier op deze pagina in en we bellen of mailen u zo snel mogelijk terug.

Facebook & Twitter

Dinerbon is ook bereikbaar via Facebook en Twitter: